Sonntag, 26. Dezember 2010

It has never been so perfect

What can I say? So many things had happend but this time in a positiv way.
My boyfriend is so awesome and amazing at the moment,.. He's kind and friendly and so loveable!
I'm turning 18 soon and everything is just fine with my family.
I went through to much shit and it seems like as if everything is turning to the best now.

I still have doubts about some specific things!
But I should live my life and enjoy the great moments.

nah,. always when I hear the song I remember all the fun times I had at christmas!
This year it was a bit weird tho.
BECAUSE last year I was homesick and this year as well.
(I was in South Africa last year)
And what can I say,. after my awesome hostmum / whole family phoned me I've been smiling again.
I miss them so much and I never thought I could miss them the way I do..

School = fine
Family = fine
Boyfriend = fine
Friends = fine

So guys,. I hope you have some great days in 2010 left.
2011 is going to be kick ass :D

Much love..

Samstag, 9. Oktober 2010


Trust is one of the most important things 2 me..
I hate it to find out things on my own.. 

Now I ask myself.. is it worth 2 hold on 2 something when somethings comes out all the time?!
It hurts me all the time and I question myself how long I can take it anymore..

To be honest I dont want to.. actually I wish I could shout into someones face and ask him/her what the hell he/she was thinking .. not telling me such stupid things..

It breaks the whole trust thing..
I am young and I went trhough so many things already.. isnt that weird??.. I mean.. I have the knowledge of a 30 year old woman..
Well exept for: having children, being married and have an own household haha..
Gosh.. cant belive that I turn 18 soon..

The last years since 2006 just passed by like super quick.
I dunno,. feels like I'm living my life and stand on the same spot for the last 6 years.. its crazy how things change and if you dont change in your mind it has to mean something, I guess.
I changed from the outside.. (barbie, emo, normal, boring)

Anyway.. still love my life.. 
Anyway.. still hate the way people lie
Anyway.. still want to talk about it
Anyway.. still gna scream at someone hahaha...

Noo.. not the last point .. I am paicient and have awesome friends.. who would never ever lie at me.. 

Montag, 4. Oktober 2010


So yeah.. I've got holidays :D..
But I guess its gna be supa dupa boring because I've got nothing 2 do and stuff..
have to study for spanish and maths.. gosh.. studying in the holidays.. thats like so lame.

On friday I was at home for the whole day.. but the weather was so nice, hey :)
My plan for saturday was actually so nice.. but it was so wierd haha.. anyway.. i went to my bf in the evening and later I went to a "club" but it was boring..
On sunday i spend the whole day infront of the freakn TV because I had nothing 2 do.. goooosh lame, lame, lame..

My fathers birthday is 2mrw and the whole family is coming :)...
cant wait 2 see them again haha..

well well well.. dunno what else to say because nothing really happend..


Donnerstag, 23. September 2010


Facebook dosent work!!!!!
What am I suppose 2 do now? haha..
Yeah.. what did i do b4 I had facebook?.. ouh yeah I had a life :D..
No just kidn!

                             FOR THE WEEKEND
                                                                   2 BEGIN!
thihi :).. jeah wanna c my boyfriend again and just hang out with him and feel safe in his arms :)
38 months and stuff :D <3

Donnerstag, 9. September 2010

Dear Past..

Haha, but seriously.. Things happend a long time ago, right?!..
But can you always forget?.. Its so much easier to forgive.

I love, miss, adore, need, forgive you ;)

I went to school and had 6 hours .. it was okay, hey.
Still.. I am so tired every single morning! But just one more day and ITS WEEKEND.
So.. What are you guys doin' on the weekend?

Mittwoch, 8. September 2010


Let me just quickly explain my situation..
I am in a relationship for the last 3 years and its been always good.
But a year and 3 months ago I left my country to stay in South Africa for a whole year.. In the year he cheated on me and denyed it at first but later he admited it..
When I came back I was a bit confused.. what did he expect? It wasnt the first time than he messed around with another girl but we also broke up 2 years ago but just for 2 months..

Now there're so many questions in my head..
L.O.V.E.. what dose that mean? Love is a feeling that no one could put in words to descripe perfectly how it feels like, am I right?.. Love is strong and if you can feel it, you can be super duper happy.
A mothers love feels differently.. and also the way you love your pet or your best friend.

Yeah sure, love is good,. but not always,.. how many people commit suicide just because of a stupid boy/girl that broke up??
Another contra,. LOVE MAKES YOU CRAZY! But also in a positiv way.

Let just face it .. CON
  • You may have a broken heart
  • You get insane if you cant see your lovebird
  • You dont care about your friends anymore and spend every single day with him/her
  • If you fall out of love you have to break up .. and you hurt yourself and the person you loved once
  • You just feel lonely and sad when you're not around him/her
  • Uhm yeah.. you stalk on facebook :D
  • AND you are jealouse.. (if you say u dont, u lie;))
So .. that was the cons.. lets see how many PROs I can find..

  • You are happy and the people around you can see it
  • The feeling that you have someone that you can always talk to and have a shoulder to cry on
  • The way he/she makes you feel when you're with him/her
  • A lovely word can make your day
  • He/she is your best friend and lover
Love is good! Love is bad! Love is something that you have already inside you..
No one could tell that he/she dosent feel anything.. The day comes and you just fall in love..

So,. but what is love if you cant trust?
I think trust is one of the most important aspects in a relationship..
People,. tell me.. what do you feel at the moment? Am I right with the things that I say? Or am I just a desperat teeny trying to convince people from my own opinion? ;)..

I love the love :) <3